星期四, 5月 23, 2013

在仆過739次街之後,終於明白關於愛情的小道理 25

六合彩有人中,世上充滿奇蹟。

但以眼淚賺取愛情,是一項穩蝕冇賺的投資。

我還了逾十年,仍在還min pay。






5 則留言:

  1. 自己覺得值得就ok .
    我都係一個追求剎那快樂而不顧後果的人。
    我覺得每一個選擇都一定有自己嘅原因,即使明知係飛蛾撲火,我仍然都會選擇愛一個無將來嘅人。
    我離開咗佢2年,但係到宜家每想起同佢一齊果段好短暫嘅時光,我仍然覺得窩心

    Sa

    回覆刪除
  2. 死八公:以下純粹講下笑,唔好太介意,睇完可以dlt佢,唔一定要post。

    你以為還左自己嘅眼淚,
    佢認為還左自己嘅精液。
    各不相欠,其實好公平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 7.5注中0既騎呢六合彩頭獎都有,中頭獎都買唔到樓...奇蹟都有分好醜

      眼淚流乾了, 心已經溶溶爛爛

      好想卡數一筆清, 可惜填了form又同個職員拉拉扯扯

      (最後搶返張form返屋企煲醋)

      共勉之, 祝版主平安, 身心舒暢~

      刪除
  3. 咁你覺得幾時真係會還得晒D錢哦!卡數D利息真係貴到仆街架,好彩我CUT了信用咭咋!

    回覆刪除
  4. May be 安信兄弟幫到寧。

    回覆刪除