星期三, 4月 10, 2013

我要臥蠶!!!

這陣子,女生個個都說起臥蠶妝這回事(日本叫「淚袋」,台灣叫「臥蠶」),我簡直熱淚盈眶,大家終於明白臥蠶和眼袋的分別了。

我是個完全沒有臥蠶的人,完全沒有!

從前還不知道這眼下小部位叫「臥蠶」的時候,只懂得跟朋友說「我下眼線個位好平好平,平到兜唔到條下眼線好奇怪」,然後朋友便罵我「冇眼袋仲曬命」,現在真相大白了。

有圖有真相,零臥蠶,平到咁!


看了起碼五十篇台灣美妝blog,跟她們學化臥蠶妝,試了多次,有點小成果了。

平常少寫在用甚麼化妝品,不過太開心啦,所以開心share下~

我的臥蠶三寶:

1. Kate eyeliner,顏色BE-1(個盒有寫住「淚袋」兩隻字的)
2. Solone 30秒定妝慕絲眼線眼彩筆,顏色ES-11 Champagne(台灣牌子,見好多台灣美妝blogger介紹,唔知香港有冇得賣)
3. Benefit fake up concealer,顏色02 Medium(我都到咗唔夠瞓眼下開始有黑眼圈有乾紋要用concealer嘅年紀啦,冤孽)

畫法請自行google,你知我不是美妝blogger寫不來的,不過,台灣blogger小安這篇很詳細很好,可以跟著依樣畫葫蘆。




12 則留言:

  1. 原來叫淚袋!每次人地話果個叫眼袋我都唔知點解釋佢知唔係同一樣野…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明,好明,因為我係一個有眼袋冇淚袋的人,嗚嗚。

      刪除
    2. 但我覺得好靚喎,點解你可以連紋都冇!d皮膚仲好似好白好滑咁!

      刪除
    3. 因為晚晚都敷eye mask!係每一晚!

      刪除
    4. 每一晚???我連eyecream都好耐冇搽… face mask都幾個月先敷一次… =.=''

      刪除
  2. 冇before & after 對照?

    回覆刪除
    回覆
    1. After冇,因為永遠趕住出街 -___-

      刪除
  3. 你對眼都好靚呀!我勁多眼紋lor !

    Sa

    回覆刪除
  4. 你不如試下晚晚敷eye mask,平果d得㗎啦,不過堅要晚晚敷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心你有回應呢!我好鍾意睇你個blog !
      我無微博又無twitter account ,唔知你會唔會有facebook可以等我follow你呢?
      ^_^

      Sa

      刪除
  5. •臥蠶柔軟而鼓起的人有性的魅力,子女成行。"

    回覆刪除
  6. 小玲迷人的眼睛。

    回覆刪除