星期三, 11月 28, 2012

Happy birthday to me


32歲了。



26 則留言:

  1. Happy birthday :)

    回覆刪除
  2. 生日好快樂
    日日無失眠!

    回覆刪除
  3. happy birthday Elaine.
    i have been reading your blog for yrs.support u.

    回覆刪除
  4. Happy Birthday!

    回覆刪除
  5. 祝你人想事成、為所欲為。

    死八公

    回覆刪除
  6. Happy Birthday, 明天論到我了 :D

    回覆刪除
  7. Happy Birthday, 明天論到我了:D

    回覆刪除
  8. Happy Birthday!

    回覆刪除
  9. happy birthday~!

    回覆刪除
  10. 生日快樂

    回覆刪除
  11. Happy Birthday !


    Sa

    回覆刪除
  12. happy birthday elaine :)
    no more pk XDD

    回覆刪除
  13. Elaine, happy birthday ar ~~

    回覆刪除
  14. happy birthday.wish you meet your mr rigth soon.

    回覆刪除
  15. 我原本想打「心想事成」,但係打成「人想事成」,proofread過都睇唔到,點解?可能係潛意識話畀我知你個心其實只係想要一個人,咁我祝你早得有錢俊俏專一好男人。

    死八公

    回覆刪除
  16. Happy birthday ^^

    回覆刪除
  17. 有錢俊俏專一好男人 are very rare!

    回覆刪除
  18. 恭喜晒,離開更年期仲有十年八年。

    回覆刪除
  19. 謝謝你們。

    :)

    回覆刪除