星期六, 5月 22, 2010

Nokia N900 之 恐佈在線

喺好耐好耐以前(今個月囉),有位網上電台節目《恐佈X線》嘅主持人潘X聰先生,佢一向都係手電玩家。

某日,佢急急腳賣咗部iphone,面上掛著一個非常之有深意嘅笑容買咗N900。

點知,36個小時之後,佢賣咗部N900﹗﹗﹗

當中發生過咩事,冇人知,亦冇人敢問,只係知道,佢依家用緊HTC。

唔通... ...




作為低智嘅iphone用家(低智到今日問人iphone個SIM card位喺邊 -__-),會真心覺得一個可以將N900操控自如嘅男人好有型,因為部機複雜同多功能嘅程度,根本係一部電腦,唔係淨用嚟打出打入咁求其的,我認輸... ...

將佢同iphone比較,有咩地方優勝?

- 睇到flash囉

- 支援Multi Tasking(唔使下下要按個Home Button再開第二樣)

- 實體keyboard(!!!)

- Firefox

- 500萬像素蔡司自動對焦相機

- 雙 LED 閃光燈(去蒲終於影到相啦!巧感動)

睇下相先:
其他functions嘅下次再講。


5 則留言:

  1. nokia竟然夠膽搵你試呢部機?

    回覆刪除
  2. re wyk: 係wor,我出名gadget白痴,但佢地完全置生死於道外咁款。

    回覆刪除
  3. 小妹第一次留言, 認識Elaine你係書展中發現你的著作, 開場白吾講太多喇, (好鬼土!!!) iphone我就未用過喇, Nokia就用過幾部, 可以我d八字同Nokia相黑, 每部Nokia都無好下場. 我部5610Xpress Music用左3個月吾夠就已經要返維修部, 都算喇! 剛剛一年機居然充電中粒跟機”原廠” (我當時用的全部係買機附送的配件) 電池無故發漲, 發漲到個電池蓋都頂起左, 你話恐佈吾恐佈呀? 小妹最後24小時之內買過第二部另一品牌 (牌子吾公開喇, 費事俾人話我賣廣告), 用左一年都不知幾正常, 維修部返都未返過.

    回覆刪除
  4. re sleepingcat:我個八字同nokia算幾夾,家下阿媽仲用緊我以前金色轉轉蓋果部。「冇得撈」同我就真係唔多夾,一用親就變雙失。

    回覆刪除
  5. 部機幾好喎
    可惜我唔係好識用
    有冇啲簡單啲架

    回覆刪除