星期五, 12月 11, 2009

Lady First 專欄(68)- 不是最愛

每次聽到有人講,佢嘅前度係佢嘅一生最愛,我都會擰擰頭,冇辦法表示認同。

未到死嘅一刻,我哋點樣肯定嗰個人就係最愛?

可能瞓醒一覺,就會發現自己唔係真係咁愛呢個人,又或者,第二日你會遇上另一個令你心動嘅人。

無論幾愛,最終都會變會淡會輕,往事始終都會如煙。

我情願直認自私自利,最愛嘅係我自己。

最近,我有個朋友準備搬返嚟香港住,我哋喺msn交換近況,我循例問佢返香港做咩工丫,搵咗地方住未丫,佢又問吓我身體情況點呀,返工忙唔忙呀… …

佢又提到會喺星期六早機返到香港,我就客氣一番話「幾好喎,你要搬咁多嘢返香港,weekend嘅話,屋企人可以嚟幫你手拎嘢。」

佢就答我:「我仲記得嗰日係你嘅生日。」

我望住電腦嘅screen,唔知講咩好,最後,冇講再見就offline。

我唔係詞窮,而係嗰刻,忽然間想起,原來自己根本唔記得佢幾時生日,甚至,連佢嘅姓氏都記唔起。

我記得曾經同呢個人相愛又分開,我寫過一封又一封嘅情信俾佢,佢曾經送過戒指俾我。

仲有一啲小片段,例如我哋一齊睇過日出,佢煮飯我洗碗,手拖手散步,佢等我放工等到唔耐煩發脾氣,我唔高興佢時時話我幼稚… …

同所有嘅情侶一樣,關係經過高低起伏最後分開,做嘅嘢唔算特別,亦有時溫馨。

但竟然,我連佢嘅姓氏都唔記得。

明明呢個人,我曾經好愛好愛,為佢喊咗好耐好耐。

3 則留言:

  1. 我都有而個經歷,有時時間長左, 乜鬼野都真係唔記得,不過娘啲講句,曾經擁有就算鬼數,叫做開心過阿嗎.

    而一生中最愛而個問題,我都唸過而個問題,我唸係唔同階段會有唔同的最愛. 係中學時,可能愛死而個初戀男朋友, 但到出梨做野,又可能有第二個我的最愛, 佢地屬於唔同組,所以都好難比較下.

    回覆刪除
  2. those were the days. worth memory.

    回覆刪除
  3. 曾經愛過又如何。
    曾經恨過才會深刻。

    回覆刪除