星期一, 11月 09, 2009

Lady First 專欄(64)- 忽然之間

你好… … 我叫Karen。
我有啲感情煩惱… … 唔知點算好… …
幾個月前,因為工作關係,我識咗個男仔,之後由於大家嘅公司成日有event,而我同佢都係搞手,所以開始熟絡咗。
我哋時不時約出嚟玩,上佢屋企打機丫,去行街丫,或者去公園坐,傾吓計。
同佢一齊好開心㗎,佢講嘢成令到我笑,無論傾電話定SMS,唔驚冇話題講,而身邊嘅朋友都話覺得佢鐘意我。

有次,我同朋友落咗bar玩,原本佢都會嚟,不過我同佢講:「呢度好悶,冇咩玩,你都係唔好嚟啦!」,加上有啲佢唔鐘意嘅人在場,所以佢最後冇嚟到。
第二日我打電話俾佢,佢好冷淡,同我講話佢唔開心,問佢咩事又唔講,之後一直都係咁,SMS/msn佢又唔覆,電話講一兩句就dead air。

以下呢段就係我哋尋晚嘅SMS對答——

「你瞓咗未?諗起你… … 」
「沖完涼」
「可唔可以唔好咁冷淡?」
「電話冇表情 」





Dear Karen,

當然明白你完全不知自己做錯了甚麼,又不知道該繼續喜歡他,或是選擇放棄。

即使是放棄,你仍想問個究竟,不想死因不明。

但現實不是推理小說,不一定有人走出來解話的。

總之,現在他對你沒有興趣了,連你送上門的關心他也不要。

儘管電話沒表情,但你該明白,他的態度不只泠淡,根本到達冰點。

請將你的愛留給值得的人,別費氣力去融雪。

Elaine

1 則留言:

  1. "請將你的愛留給值得的人,別費氣力去融雪。"
    我都要時常提醒自己。

    回覆刪除