星期日, 8月 30, 2009

Lady First 專欄(58)



今晚,我想將呢節《飛女正傳》既時間,送俾一個男人—— Mr. A。

同佢認識咗好幾年,後來漸漸再冇聯絡。

早排,偶然又再遇到佢。

初初認識Mr. A既時候,我冇愛上佢,但的確曾經對佢有過憧憬。

不過,最後我地只係做咗朋友。

我記得,最唔開心最失意既果年生日,就係佢陪我度過既,但我一直冇正式多謝佢,只係透過一篇佢唔會有咩機會睇到既文章去答謝。

內容係咁既:
------------------------------------------------------------------------
Dear Mr. A,

多謝你陪我度過今年既生日。

當朋友問我會同邊個慶祝生日時,佢地聽到你個名字都好驚訝──「吓?呢個人仲o係度?」。

係呀,你仲o係度,遙遠但係常在。

呢幾年o黎,每次見面你都會俾個新理由我,解釋點解當初鍾意我但係又冇一齊。

每次我都笑住咁話,總有一天你會後悔錯過咗我。

其實,我明o架,真係明。

你對我既鍾意,就好似你鍾意食法國菜鍾意養貓仔咁囉。

點都好,多謝你陪我晚飯,陪我散步,同埋唱生日歌俾我聽。

-------------------------------------------------------------------- (內文)

沒有留言:

發佈留言