星期日, 8月 02, 2009

Lady First 專欄 (55)



有一位有婦之夫,擁有人人稱羨的幸福家庭,賢淑秀麗的太太和一對精靈可愛的子女,一家四口開開心心齊齊整整,偏偏外遇不絕。

我按捺不住問他:「點解你咁幸福仲要出去搞三搞四d affairs好似電視台既長篇連續劇換左十個女主角個男主角依然揀唔定死唔斷尾唔肯大結局呢?」

他回了一句:「Can’t resist from temptation.」

那刻,看著這個中年發福頭頂只剩下幾條海藻清澈見底的男人,再想起他那句話… … 我想嘔。

其實,他這句「Can’t resist from temptation」毫無問題,只是他的樣子不配,成件事錯晒。

面對誘惑,古今中外男女老少,有幾多人從沒動搖過?

做了跟想做而不敢做根本沒分別,因為你的心已經出了軌,在誘惑面前選擇下跪。

上個週末,半夜時分收到一個SMS,原來是他約我外出玩樂。

我不停跟自己說,我要乖,我要珍惜身邊人,不可背叛一直在旁默默等待我的另一個他... ... (內文)

9 則留言:

  1. 我不明白bor

    如果他中年發福頭頂只剩下幾條海藻又令你想嘔, 點解會是你的一個誘惑?

    回覆刪除
  2. 點解一拍拖後,去親夜場就自動周身唔聚彩,身心有屎,唔係驚愛人呷醋,雖知道,誘惑有時令人招架不住,更加擔心係真係玩出個未來! 請三思!

    回覆刪除
  3. 極喜歡你那句 - 「我想嘔」:)

    回覆刪除
  4. 我想講,個心有唸,但個身冇真正出軌,已經好難得喇!

    回覆刪除
  5. 就系頭家咁好,安安樂樂,咩事都唔駛操心,之所以得閑去resist the temptation。

    林下聽日無錢交租,個女做援交,個仔狂索k,阿媽要再嫁,阿爸三奶搵你力家用,就算你老婆系李珍你都不舉啦,temptation?

    回覆刪除
  6. I thought you said, "Fuck someone hot while you can!" Isn't it what everyone wants?

    回覆刪除
  7. seikomatic 錯得好緊要!
    男人要同老婆/女朋友以外的女人上床呢種欲念係隨時隨地都會有。唔會話你有嘢煩就唔會去唸/做,相反,可能做得更多,因為呢種好多時係發洩,越煩越想做,藉做愛發洩煩悶,不滿!明未?!

    回覆刪除
  8. 我有同感,亦明白妳說什麼, 但有時令我感到疑惑的是在開心時妳會想起哪一個他, 而在不開心時又會不會想起另一個他!?但有時我又矛盾的是最掛念的那個他又同時成日都同我作對又最各自鬥硬頸的一個....唉, 我真冇用

    回覆刪除
  9. 恭喜你成功做到次乖女

    回覆刪除