星期三, 5月 27, 2009

@KEYS

「我成日將架車泊o係丹麥餅店入去果條街...」

「我知,加路連山道﹗我成日o係果頭d cafe寫稿...」

「寫稿?你做咩o架?」

「空姐。」

「你係咪elaine?」

「係...」

「蘋果果個elaine?」

「係...」

「未夠三十歲果個?」

「係...」



謝謝你有看我的專欄,

我想說,

我常常看你做的劇集丫。

3 則留言:

  1. 係唔係陳生呢
    以前係個頭返工成日係車房見到佢

    回覆刪除
  2. 賀哲男??

    回覆刪除
  3. wow...u haven't post it for long time beside the atnext and she.com. add oil la..
    bobo170

    回覆刪除