星期二, 9月 30, 2008

給你1萬元會買什麼?

【明報專訊】入讀明年小一的報名季節展開,33所私立或直資名校的面試試題疑於網上曝光,個別名校除要求面試以廣東話、英文及普通話三語答題外,部分試題對於年僅5歲的幼稚園高班學生來說相當刁鑽,如需以英語回答「診所(clinic)與醫院(hospital)有何分別?」、「如果給你1萬元,你會買什麼?」等。有名校證實部分試題屬實... ...


(中文版)

問:「給你1萬元會買什麼?」

答:「買你滷味。」


(英文版)

Q: "If I give you $10000, what will you buy?"

A: "Buy you LOMO."


15 則留言:

  1. 易拎小姐,

    "LoMo" d巴閉名校係唔明解"娘親"
    傳神d都係教條細路講"Buy You Marinated Meat Combination" 呢個答案, 我諗d巴閉名校會接受多d!

    輝公字

    回覆刪除
  2. 那麼巧,我也寫了。

    回覆刪除
  3. 咦...乜唔係"買你老母咩"?!


    古月狐

    回覆刪除
  4. 好正!如果我係面試既老師,而個細路又咁答,我會收佢,俾埋獎學金!

    轉貼到我既Fun Collection @ 9GAG. :)

    回覆刪除
  5. what's the point of this entry?

    回覆刪除
  6. 月光小傻豬:

    給你1萬元會買什麼?關讀小學咩事?

    買你滷味?我鍾意!

    我就會答:有1萬元一定要買嘢呀?你就七到無朋友!

    P.S.妳想取毓民而代之?哈~~~~~~:P

    Daniel.

    回覆刪除
  7. XDDDD
    Super funny!

    回覆刪除
  8. 佢唔係想我答捐晒去做善事咁假呀嘛??

    回覆刪除
  9. 不禁令我想起"老夫子"一書中,其中一個故事
    高貴學府的入學問題
    "妳爸爸有幾多架車?"
    "妳屋企幾大?"
    "妳爸爸係律師定係醫生?"
    呢D學校就係打造左D潮爸潮媽所追祟既虛榮
    大個左呢D就會變成潮童...

    PS: 多謝妳個山逸塊落:)

    回覆刪除
  10. 空姐真闊綽...
    LOMO我惗都唔平...

    回覆刪除
  11. 明顯教壞小朋友啦!
    這是誰寫的問題啊,時式也用錯。
    你是不是真的給我一萬圓?如果不是,請你不要用Type 2(有可能)
    ,應用Type 3 (沒有可能/幻想)

    回覆刪除
  12. 哈哈, 咁啱o既, 我唔單止寫o左, 仲有條問題, 睇您點答。

    回覆刪除
  13. 而家 d 細路,真係好啟智....

    我真係好驚有條細路會答:

    「買 K 仔 ~」

    回覆刪除
  14. 識答D細路係咪會有錢D!?

    回覆刪除