星期四, 4月 12, 2007

我的早餐

我,

係我。

尋晚十一點幾就訓左,

今朝五點幾就醒左,

六點幾落左街食早餐。

當我七點幾打電話俾我既摯友,

同佢講呢件可以媲美摩西過紅海既神蹟,

佢認為我既感冒菌已經上左腦。

我就認為一個長期缺乏男人滋潤既女人,

更年期會提早出現。

第一個特徵就係,

會開始好似一個亞婆咁,

早睡早起訓少過六個鐘。

2 則留言:

  1. Come on, think positively. It means you have ability to change your living style if you want to.

    Cheer Up.

    回覆刪除
  2. 婆婆0既生活,都幾健康丫,咩唧。

    回覆刪除