星期四, 10月 19, 2006

To 渣估

渣估:

總會等著你回來的。

Elaine

7 則留言:

  1. 空姐,借你呢個blog比我留一留言呀!^_^

    渣估,我知你會上空姐呢度的,所以我都o係呢度留言比你,渣哥,真的希望你休息一排後,
    再東山覆出呀...你寫的文章真係好生鬼,好活潑........尤其是你o果員工五十戒,有些point o係你身上學倒野,多謝你入錢落我袋.....謝謝你

    支持你的網友
    19 oct., 2006 8:05pm

    回覆刪除
  2. Elaine, 你多d叫阿渣兄返黎呀!

    回覆刪除
  3. Elaine 一叫, 渣估即到!

    回覆刪除
  4. 渣估: 返來囉....返來囉....

    回覆刪除
  5. 俺開始懷疑..覺得....玲姐就系渣哥.㊣!

    回覆刪除
  6. 渣易珍...美女與人獸的結合。

    回覆刪除
  7. 精工大師:

    我活脫脫乃一位活色生香的女人來的,啋~~

    回覆刪除