星期五, 10月 06, 2006

天水圍係一個應該o係Discovery Channel內存在既地方 (延續篇)

今晚,

我又再一次體會到天水圍係一個應該o係Discovery Channel內存在既地方。

就算我著住一對$2650既Ballin織皮4吋斗零high heels,

仙履奇緣都唔會出現。

因為半夜你再唔會o係街見到馬車,

你伸手可截既只係的士。

是夜與男性朋友,

o係諾士佛臺由十點半飲到兩點半。

半打啤酒半打blue point三杯margarita。

由於我唔眼訓又唔太醉,

決定唔搭的士去海防道搭小巴。

男性朋友有風度兼有誠意地要求送我返天水圍,

我就知道,

惡夢即將開始。

首先,

一上小巴,

我已經一馬當先主動走去俾錢。

唔係因為朋友身無分文,

係因為佢銀包裡面,

有既係一百蚊紙、五百蚊紙、八達通同白金咭。

但呢程小巴,

位位19蚊冇八達通只收現金不設找贖。

新朋友一路上非常期待充滿新鮮感,

因為佢三十歲人,

從來冇踏足過天水圍,

我就暗自為佢擔心。

當佢送到我返到屋企樓下,

我向佢解釋佢可以選擇既通宵小巴同巴士,

但我地兩個都好明白,

冇一架適合佢搭。

Well... 宜家係早上5點零7分,

我唔知佢可以點樣返到屋企。

願主保佑佢。

1 則留言:

  1. 哈,完全明白你住在天水圍的辛酸,因為小女子也是天水人也!

    另,其實一直也有看開你的 blog,很喜歡你直率和忠於自我的性格,今次是第一回留言,並打算把你連結到我的網站中,希望你別介意呢 :)

    回覆刪除