星期四, 10月 26, 2006

《愛似林一峰》

你愛一架飛機 我愛一個杯
你愛我個細佬 我愛你個妹
你應愛李英愛 李英愛愛李英宰
定係愛冇話應該唔應該

一峰:愛似是陽光空氣 愛似是陽光空氣

愛 愛有人話真愛係無價 
愛 愛我話真愛無得講價
首先要有大把身家
再有奶媽管家
車唔只得一架
最好有司機楂
事實係事實 愛情係現實
你無車無樓無番狗 做乜要拖我手
女人最忌無品 男人最忌無銀
所以幾百張心意卡比唔上白金既附屬卡
林子祥無呃你 係你自己呃自己

一峰:咸魚白菜也好好味

戶口得幾舊水 仲想養埋佢個女

一峰:Oh~ 叫佢食陽光空氣

愛 似是一間屋一張卡一齊擔一把遮 陽光空氣一架車
愛 似是一個人一直搵一直等果一個人 一世一齊訓
愛 似是一間屋一張卡一齊擔一把遮 陽光空氣一架車


一峰:愛似是陽光空氣

你愛我 所以你俾左我
我愛你 所以我愛理不理
你愛我 因為我愛你
我愛你 因為佢唔愛我

準新娘 準備紅杏出牆
搶新娘 你點同人搶
人地送寶馬 你就送花
人地去飲紅酒 你就飲茶
所以我愛你 唔駛理夠唔夠match
我愛你 係睇你夠唔夠cash
我愛你 唔介意落雨擔下遮
最緊要行多兩步你會楂架車
你咪叫我愛你看你有冇誠意
你若然愛我咪叫我與你逼巴士
有心意但係冇生意 你叫我點樣安心鍾意

愛 似是一間屋一張卡一齊擔一把遮 陽光空氣一架車
愛 似是一個人一直搵一直等個一個人 一世一齊訓
愛 似是一間屋一張卡一齊擔一把遮 陽光空氣一架車


一峰:愛似是陽光空氣

你最愛傳教 我愛狗仔
你愛睇裙仔 我愛睇三仔
你愛佢有型格 我愛睇無格
愛要黎到既時候邊個都冇辦法

一峰:愛似是陽光空氣 愛似是陽光空氣

2 則留言: