星期日, 10月 22, 2006

留言

我所寫的《男友一百戒條》 (修訂版),

有人留下這樣的兩個留言:

我屌你老母啦
你咁既樣配有一百條戒條?
食屎食到你傻撚左定啦
by 子午線
http://hkweb.no-ip.com/p_forum/viewthread.php?tid=12547
____________________________________

hey bitch, are u sick? 100 rules for your man? come here and lick me ass!!!!
____________________________________

我在我的行李篋,

說出自己的想法。

誰人看得不高興,

可以即時轉到其他人的blog上去溜躂,

為甚麼要出言這樣侮辱我呢?

你們就算有多不滿,

我仍是有我的追求者,

我自有珍惜我的朋友家人愛人以至blog上網友。

《紅樓夢》內有這樣的一句話 ──

「姨娘,你也太肯生氣了。」

9 則留言:

  1. 哈哈,出?支持下Elaine!!我之前看你的100??得很有意思拉,?些?聊的人不用理?了。

    回覆刪除
  2. Elaine:

    不用理會那些人的留言。就係咁簡單。

    渣估

    回覆刪除
  3. Oh by the way, 你幅sexy相, 好惹人暇思呢!

    回覆刪除
  4. 吾好理佢地啦=)支持

    回覆刪除
  5. 港男當道沒有辦法, 太受不起文字上的刺激。

    其實世界又離不開供與求兩個字
    有料者吊高黎賣要每星期收一個LV一樣有人要; 無料者半賣半送一樣要孤獨終老。

    網上世界其實不用那麼認真, 就算寫下追求我必送的100件禮物, 又不代表現反映了現實, 正如newsgroup日日話邊個係豬扒既, 不見得自己女朋友有人地既十分之一, 但為了網上依o的虛擬野而大動肝火既人, 現實中既生活應該都係好唔如意。

    回覆刪除
  6. 個d人太睇唔開啦,無謂同依種人一般見識.

    回覆刪除
  7. HEY! 都係唔講啦, 你知我對你點ga....

    回覆刪除
  8. 唔駛理呢d人
    你個blog出名
    佢地先會黎睇

    建議你reset過個blog
    所有 comment 都先俾你過目先張貼
    呢d人見自己寫乜都post唔出
    就會冇癮收檔喇

    by路人甲

    回覆刪除
  9. 不是你的問題, 只是他們不懂浪漫

    回覆刪除