星期四, 10月 12, 2006

厭惡

我對天水圍這個地方,

是說不出的厭惡。

巴不得有人可以上演一齣木馬屠城記,

將這鬼地方一把火燒光。

我每一對高跟鞋,

都是被這片爛地弄得遍體鱗傷。

每一次有朋友主動送我回家,

除了感恩,

我只覺尷尬。

因為這是一座午夜後只餘下人狼和童黨的妖獸都市。

兼且,

他們就算乘的士回家,

那也是一條漫長得近乎超越陰陽的路。

5 則留言:

  1. 既然你咁唔喜歡天水圍, 點解你唔搬走呢!?

    相反, 我住元朗的, 我就十分喜歡元朗

    當然元朗唔同天水圍

    回覆刪除
  2. you got 色狼 and vampires in central...

    回覆刪除
  3. 天水圍無論返工同行街都太遠了。

    快d 搬出黎佐敦啦!

    叔叔請你食飯。

    回覆刪除
  4. 我也很想搬出去呢=)

    很欣賞你的率直個性~

    Linen*

    回覆刪除
  5. 點解唔搬去東涌呢?

    回覆刪除