星期三, 7月 27, 2005

憎死你

憎死你憎死你憎死你~~~

我都話憎死天水圍架啦塊地凹凸不平十九幾個窿百九幾條坑千九幾塊磚都爛既,

我對對靚鞋都死o係你呢塊爛地度。

你好野呀~~~ 又整爛我對Kate Spade!!!

我d high heels o係中環銅鑼灣金鐘尖沙咀行足一日街跳足一晚舞都冇事,

一返到天水圍就死無全屍。

到底你明唔明白本小姐已經今非昔比好多年架啦,

你估仲係以前咁日日買起勢買好似唔駛錢咁買呀?!

你係咪要我著旺中69蚊一對既high heels先安樂呀?

你係咪要我行入連卡佛頭耷耷急步直線向前行先心涼呀?

你係咪要我挽住對high heels赤腳行到去西鐵站先著鞋呀?

你知唔知我望住對鞋真係心痛到想喊架?

沒有留言:

發佈留言