星期三, 6月 15, 2005

痛到想死

因為落雨,所以我著左一對涼鞋,諗住濕左都快D乾呀,點知,就為我帶黎一個極之悲慘的教訓。

話說落雨落到狗屎咁既朝早十點幾,我如常返工,o係出lift既時候,濕淋淋既地板令我腳底一滑,好一隻右腳腳指公踢左埋lift門邊,半隻腳甲90度角咁反起左~~~~

結果,俾個醫生o係我隻腳指公打左3支麻醉針,再用刀同我批左塊腳甲去,跟手再o係我pat pat打多枝消炎針。

當時我淒厲既叫聲同喊聲,令我既3個男同事簡直以為我o係度生緊仔。

除左用個「痛」字,我唔知仲可以用咩字黎表達我既感受。

頂~~~ 原本今晚有朋友同我去SoHo Latata食餐好架ma

頂~~~ 我o係i.t.新買既ballet shoes幾時先可以落地呀

頂~~~ 我o係Lane Crawford hold左果幾對鞋點算呀

頂~~~ 我冇男人冇令我開心既鞋著冇得出街同朋友食飯冇得做運動我會想死架喎


咁我係咪死得啦?

沒有留言:

發佈留言