星期六, 6月 25, 2005

地鐵非禮記

基本上,o係擠迫既地鐵車廂內,被人摸pat pat掃大脾擦胸邊都係一般女生「司空見慣」既事。

今日,我又領教左一種新奇既非禮手法。

話說我握住地鐵車廂中央既扶手較低位置,一名男子同時亦都握住扶手,慢慢將佢既下半身貼近我握住扶手既玉手,後來更貼到「實一實」,問題係.... .... o個時車廂根本一D都唔迫!

更精彩既係,我既玉手完全可以感覺到佢有生理反應。

我想縮手但隻手已經被他貼實動彈不得。

你個粉人呀,你當我小玲個樣小家碧玉就好好恰呀!

作為一個異常燥底既潑婦,我係冇開口剷佢既,我只係出盡奶力將我把長遮插落佢隻腳度,跟住扮扣番好把遮粒鈕,再將把遮尾插落佢祠堂,佢痛到成個彈開兼縮埋一舊,我即時扮到好驚咁講左兩次對唔住。

落車既時候,我好感慨,因為我真係覺得自己... ...

係一個好可愛既小家碧玉,

係一個好人。

2 則留言:

  1. 呢一下真係要讚你,小玲...

    回覆刪除
  2. What if u don't have the umbrella with u? what will u do?

    Echo (from Sydney)

    回覆刪除